dijous, 9 d’octubre del 2008

Expectatives

Quan vaig escollir aquesta assignatura com a optativa el primer que vaig pensar va ser que seria una classe que mitjançant les noves tecnologies obtindríem, principalment, recursos per poder aplicar-los a l'àrea de llengua i literatura. Per tant, aquesta és una de les principals expectatives que tinc respecte a aquesta assignatura.
Un cop pensant més detingudament, vaig creure que també seria interessant donar idees de com enfocar aquesta àrea amb els nens, mètodes, debats, necessitats, etc. Per últim crec que actualment i cada vegada més hi ha multitud d'informació, tant a la xarxa com als mitjans de comunicació, que alguna serveix i alguna altra no, per això és necessari saber què mirar i com mirar-ho, per aquesta raó una de les coses que m'agradaria tocar a l'assignatura és això, poder formar als infants respecte les noves tecnologies i saber com fer-les servir.
En definitiva, aquesta és la meva idea de Noves Tecnologies aplicades a l'àrea de llengua i literatura.